mandag den 4. juli 2011

Kreative Mette

Når jeg nu viser mine projekter på Facebook, kommenterer folk med, at de ikke kan forstå hvor jeg får al den tid fra... Jeg har ikke lavet andet, end om aftenen når drengene er lagt i seng. Men så kan det somme tider også blive ret sent, inden jeg kommer i seng:-)


Mit nyeste projekt er en baby-sanse bold, tyvstjålet ideen herfra blog-land. Jeg synes selv den er blevet meget god, og glæder mig til at Albert kan begynde at lege lidt med den:-) Conrad synes allerede den er sjov at kaste med, og er også blevet ok god til at gribe. Han siger at han har lært det af Lis i vuggeren:-)
Derudover har jeg lavet endnu flere suttesnore, et super hyggeligt og nemt projekt. Hvis man alligevel bare sidder og kigger fjerner om aftenen... Nu har jeg vist snart så mange, at vi ikke skal bruge flere:-)

Ikke mere for denne gang, Mette.


Her ses det nye sengetøj, vi modtog her den anden dag med posten fra Mette, Kirkesjov. SÅ fint:-) Og Conrad så med det samme, at det var nyt sengetøj:-)

2 kommentarer:

  1. Det er nogle meget fine ting du laver, synes også at du er ret produktiv :o) Og hvor er det sjovt, at man bliver grebet af sådan en skaber- og kreatrang så snart man går på barsel, min barsel lakker mod enden og jeg frygter allerede, om der nu bliver tid til det hele :o)

    SvarSlet
  2. Hej Lisbeth.
    Mange tak for hilsenen:-) Dejligt der er nogle der har fået øjnene op for en!
    Og hvor er det bare et nyt, stort og SKØNT univers der lige pludselig har åbnet sig for mig:-)
    Jeg bliver vildt inspireret af alle disse fine blogge, og mit kreative gen, der altid har ligget der lidt latent, kommer nu for alvor frem:-)
    Ja meget pudsigt at man lige pludselig får lyst til at skabe noget når først man går på barsel... Når vi kommer hjem fra Jylland, sidst på ugen, skal vi i gang med at rykke rundt på vores værelser. Drengene skal flytte sammen, og der skal for alvor laves børneværelse, sådan RIGTIGT for første gang! Det har jeg glædet mig til i 2,5 år;-)
    Har allerede produceret en gl. tallerkenrække til bøger, som er blevet malet., den klassiske hæklede vimpel, 2 sættekasser, fundet Hukit Stole der skal males og tapeseres, malet og beklædt en gl. knage. Og så skal de have det fedeste stykke tapet med bondegårdsdyr op på den ene væg:-) Bliver forhåbentlig SÅ fedt!

    SvarSlet