torsdag den 25. august 2011

Gave-leg

Så har jeg været med i en gaveleg hos Maria i :-)

Her ser du hvad jeg modtog:




En kop kaffe, et penalhus, 3 figurer på papir, blomster-mærker til dekoration, skolekridt, 2 hjerter lavet af perler, og en lille leopard kat...
Mange tak Maria! Jeg får snarest sendt en pakke retur til dig:-)

Og for at pakkelegen skal kunne køre videre, skal der være to der melder sig på banen i kommentar-feltet nedenfor. De første to er så med. Dvs. jeg sender jer en pakke, I sender mig en. Og derefter kører I det videre på jeres blog...

Håber der er nogle, der har lyst til at lege med:-)

Kærlige hilsner fra Mette

4 kommentarer:

  1. Jeg vil super gerne være med, synes det er en fantastisk god leg!

    SvarSlet
  2. Hej Lisbeth:-)
    Fantastisk at du gerne vil være med!!
    Sender du mig en mail med din adresse, så vil jeg snarest sende dig en lille ting?
    Og den der vest, den er Albert bare allerede SÅ super glad for:-) Så tusind tak til dig og din mor!!
    Kh. Mette

    SvarSlet
  3. Jeg sender dig fluks en mail :o) Og dejligt med vesten, det er jeg glad for at høre! Kh Lisbeth

    SvarSlet
  4. Så har Lene fra Tingogtanker også meldt sig på banen, og er den anden i min pakkeleg. Derfor er der desværre ikke flere der kan være med...
    Men tak fordi I ville lege med:-)
    Kh. Mette

    SvarSlet