lørdag den 13. august 2011

Home-made barnedåbsgaver

Jeg ville så gerne lave noget selv, til et vennepars barnedåb af deres lille pige i morgen...
Og så lavede jeg denne lille quiltede patchwork nusseklud med masser af nulre-mærker på.






Og en tøse lyserød hæklet suttesnor, med mit eget "logo" og en tøse-snor i:-)








Udover det får hun også den sødeste lyserøde strikkede cardigan fra Småfolk.





En Noa Noa lyserød stofble og en lyserød elefant, som kan bruges til at hænge på autostolen eller lignende...

Glæder mig til at se deres reaktion når de åbner det i morgen:-)

2 kommentarer:

  1. Uuuh nogle fine sager - hun er en heldig lille pige :). Og lækker lækker cardigan - elsker simpelthen Småfolk!
    Mette du skrev på mit pakkelegs indlæg, men jeg hørte aldrig mere.. Fortrød du?
    http://ragiffen.blogspot.com/2011/07/pakkeleg-her-i-blogland.html
    Mvh Maria

    SvarSlet
  2. Ja det er nogle fine sager, og de faldt også i god jord hos dåbsbarnets forældre:-)
    Jeg har sendt dig en mail Maria, og jeg er ked af, at jeg ikke har kontaktet dig før nu...
    Kh. Mette

    SvarSlet