søndag den 7. august 2011

Ringsted Festival

Så har vi været på Årets Festival:-)
Jeg har aldrig været, og bliver heller aldrig en rigtig festival-gænger... Kan ikke have så mange mennesker samlet på et meget lille areal, lugtene!!, at skulle sove i telt, klamme toiletter, dyre billetter og fulde/mærkelige mennesker...
Men alt dette slipper jeg mere eller mindre for... Jeg kan, når Festivallen ligger i Ringsted, køre til og fra og bo derhjemme:-) Og så arbejder jeg deroppe, i en bar, og slipper for at skulle stå nede i mængden, og at skulle købe min billet... Dejligt:-)
Havde sågar Conrad med deroppe og kigge i går eftermiddags, legelandet med de gratis forlystelser var et hit:-)
Her er der lidt billeder fra Nik&Jay's koncert i går aftes:-)




Søsteren min:-)




Nik&Jay




Conrad prøver flyverene

Og nu er Albert blevet så stor, så han kan sidde med ved bordet i sin Bumbo stol, og som her i sin Trip Trap stol:





- Posted using BlogPress from my iPhone

Location:Holbækvej,Ringsted,Danmark

Ingen kommentarer:

Send en kommentar